yaaaarrrr
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
yaaaarrrr

where pirates meet!
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Rpg'n ! let the good mice roll!

Go down 
+2
Cyradis
Tuttermuts
6 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
Auriana
crows nest
Auriana


Number of posts : 117
Registration date : 2006-04-19

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptySat 6 May - 7:31

Yep, een rode steen meer bepaalt *neemt steen uit zak* ene gelijk den deze. Toevallig hebde gij er gene rondslingeren thuis waar ge niks mee doet?
Back to top Go down
Tuttermuts
Admin
Tuttermuts


Number of posts : 1037
Age : 38
location : The outland borders of nowhere Playing: Guitar or on sombodys zenuwen
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptySat 6 May - 10:32

Nope maar ik heb wel een breed aanbod aan andere prachtige totally smacking bling jewels. Kijkt u even mee in de cataloog zo hebben we het aanbod voor de minder bescheiden ,of bescheiten zeg maar, mensen.
Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Mr-t
Voor de heel bescheiden mensen, kleiner compacter, valt handig weg te steken als het niet van pas komt. Zo heb ik er zelf ook altijd eentje bij leuk souvenir, en prachtig afgewerkt je zou zweren dat het echte dia..., bahbleh buh euhm HET ZIJN ER ECHTE JAWEL!
Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Bling-719418
Dan hebben we het ook voor de echte under underdog die minder populair is en het van zen looks moet hebben, niets om beschaamd over te zijn deze is zelf ook een klant van mij, de jongen kan er ook niet aan doen hij probeert hard hoor.
Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 01-inside-bling
En dan hebben we ook nog.....oops how did that get in there?Embarassed
Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Bling%20Bling%20Luster
blablablablingblingblablabla....
Back to top Go down
Cyradis
crows nest



Number of posts : 161
Age : 36
location : Hemiksem
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptySun 7 May - 23:08

Nee nee, al die rommel moeten wij niet hebben. Alleen zone rode steen *wijst naar ding in Auriana's hand*
Back to top Go down
Auriana
crows nest
Auriana


Number of posts : 117
Registration date : 2006-04-19

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptyTue 9 May - 17:21

Hmmm ik denk da we onze tijd hier aan't verkloten zijn, laten we gewoon verder gaan en hopen op meer geluk
Back to top Go down
Tuttermuts
Admin
Tuttermuts


Number of posts : 1037
Age : 38
location : The outland borders of nowhere Playing: Guitar or on sombodys zenuwen
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptyWed 10 May - 15:42

en zo weer een vogelvlucht verder komen jullie op de berg een klein jongetje tegen gekleed in een wittekimono"ik weet wat jullie zoeken en ik kan jullie vertellen waar het is"

"als jullie mijn ninja action figure zijn broek en zwaard voor me trugvinden"
Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Theflesh

an actions figures gotta do what an action figures gotta do, but not without his pants!
Back to top Go down
vortigern
swash buckler
vortigern


Number of posts : 2192
Age : 43
location : Cybertron
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptyWed 10 May - 16:11

waar heb je'm laastst gelegd?
Back to top Go down
eXecoV
Admin
eXecoV


Number of posts : 407
Age : 38
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptyWed 10 May - 16:25

"khad ze uitgeleend aan mijn h5n1dragende vriendjes.."
Back to top Go down
Auriana
crows nest
Auriana


Number of posts : 117
Registration date : 2006-04-19

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptyWed 10 May - 18:09

*begint frantisch overal te zoeken* Damn, ik heb hier geen tijd voor, hoe kan ik in godsnaam mijn rep als stoere piraat in ere houden als ik hier achter speelgoed zit te zoeken?
Back to top Go down
Cyradis
crows nest



Number of posts : 161
Age : 36
location : Hemiksem
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptyThu 11 May - 0:25

Rustig Auriana. Uw geduld niet verliezen, dat is al helemaal slecht voor uw imago!
Back to top Go down
Auriana
crows nest
Auriana


Number of posts : 117
Registration date : 2006-04-19

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptyFri 12 May - 21:46

hmm ge hebt misschien gelijk *begint ff te mediteren* oh mane patmehoooo....

Ok waar was die broek het laatst gezien?
Back to top Go down
Tuttermuts
Admin
Tuttermuts


Number of posts : 1037
Age : 38
location : The outland borders of nowhere Playing: Guitar or on sombodys zenuwen
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptyFri 12 May - 23:17

...use the force...use the force...use the force...and look detailed into the past...Yarrrr....arrrr...rrr...
Back to top Go down
Auriana
crows nest
Auriana


Number of posts : 117
Registration date : 2006-04-19

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptySun 14 May - 14:20

Ok ik geef het op, ik zou het absoluut nie weten
Back to top Go down
eXecoV
Admin
eXecoV


Number of posts : 407
Age : 38
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptySun 14 May - 15:12

aaaarrrr check the logbook mateys! like in, turn back some pages, check what everybody wrote, the peeps u came by and so on
Back to top Go down
Tuttermuts
Admin
Tuttermuts


Number of posts : 1037
Age : 38
location : The outland borders of nowhere Playing: Guitar or on sombodys zenuwen
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptySun 14 May - 18:02

eXecoV wrote:
aaaarrrr check the logbook mateys!

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Picard_050

Did somebody say logbook?
Back to top Go down
Auriana
crows nest
Auriana


Number of posts : 117
Registration date : 2006-04-19

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptyMon 15 May - 13:34

Star trekkin' across the universe
on the starship enterprice under captain Kirk (picard in dees geval ma soit)

Trouwens voor de mensen die het licht nog nie gezien hebben....
STARTREK RULEZZZZZ big time
Back to top Go down
eXecoV
Admin
eXecoV


Number of posts : 407
Age : 38
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptyMon 15 May - 13:43

Auriana wrote:
Star trekkin' across the universe
on the starship enterprice under captain Kirk (picard in dees geval ma soit)

Trouwens voor de mensen die het licht nog nie gezien hebben....
STARTREK RULEZZZZZ big time
tis daar da ge toch zou moete begrijpe wat een logboek is scratch
skroll ne kie e poar bladjes wiere! ge zult da spel hier me e bieke sjoans nog kunne oplossen oek!

Suspect now to be honest, nobody knows where this kiddo's ninjapants and sword are?
Back to top Go down
Blackheart
crows nest
Blackheart


Number of posts : 155
Age : 42
location : The Bermuda Triangle
Registration date : 2006-04-19

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptyMon 15 May - 14:52

eh... ik doe hier niet aan mee, maar volgens mij heeft t met kuikens te maken...
Back to top Go down
Tuttermuts
Admin
Tuttermuts


Number of posts : 1037
Age : 38
location : The outland borders of nowhere Playing: Guitar or on sombodys zenuwen
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptyMon 15 May - 20:43

Blackheart wrote:
eh... ik doe hier niet aan mee, maar volgens mij heeft t met kuikens te maken...

Ding ding ding!! we have a winner! cheers
Back to top Go down
Auriana
crows nest
Auriana


Number of posts : 117
Registration date : 2006-04-19

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptyTue 16 May - 16:10

Ah, bedoelde dees?
*neemt mini ninjazwaard uit zak*
Ik dacht die te gebruiken als nagelveilmaar kom, 't is voor 't goei doel
Back to top Go down
Tuttermuts
Admin
Tuttermuts


Number of posts : 1037
Age : 38
location : The outland borders of nowhere Playing: Guitar or on sombodys zenuwen
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptyWed 17 May - 0:15

[horst heeft die eigelijk bij zich he, ma soit theeft lang genoeg geduurt]

het kind leid jullie noord/noord-oost waarts waar jullie op een strand komen, het is al een serieus pak donkerd aan het worden. en in de verte zien jullie een groot gebouw/ding/vorm staan op het strand er lopen een tiental stevige mannen met fakkels rond en op voor de rest is er weinig activiteit te bespeuren.

jullie zitten gehurkt achter een paar rotsen het gebeuren gade te slaan. Na overleg is het duidelijk, er kunnen er maar 2 eropafgaan een die zorgt dat er een snelle escape is vanuit de bossen en zonodig de guards bezig houd en een die de boel eens onderzoek van naderbij(zonder gezien te worden welliswaar)...
Back to top Go down
vortigern
swash buckler
vortigern


Number of posts : 2192
Age : 43
location : Cybertron
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptyWed 17 May - 17:38

allez, 'k zal de 'diversion' verzorgen. zorgen jullie heerlijke dames maar dat jullie binnen geraken. *zet compleet belachelijke pluimenhoed op*

ik ga zo meteen in vol zicht lopen en ze meelokken.

*maakt 'hen noises'*
Back to top Go down
Auriana
crows nest
Auriana


Number of posts : 117
Registration date : 2006-04-19

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptyWed 17 May - 21:41

Ja doede gij het makkelijke werk maar....

*Neemt een stuk jutte om zich mider zichtbaar te maken op het strand, gaat plat op buik liggen en begint richting gebouw te kruipen*
damn da zand ga weer overal kruipen waar da'k het liever nie heb
Back to top Go down
vortigern
swash buckler
vortigern


Number of posts : 2192
Age : 43
location : Cybertron
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptyWed 17 May - 21:57

*still making ridiculous hen noises to distract*

Hey you guys! I'm here! bounce
Back to top Go down
Blackheart
crows nest
Blackheart


Number of posts : 155
Age : 42
location : The Bermuda Triangle
Registration date : 2006-04-19

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptyThu 18 May - 9:03

*toen vloog er een vogel langs. op zich niets belangrijk, op het feit na dat het vogeltje een poging onderneemt om het hoedje van coffin jack te versieren. the power of feathers...* jocolor
Back to top Go down
Tuttermuts
Admin
Tuttermuts


Number of posts : 1037
Age : 38
location : The outland borders of nowhere Playing: Guitar or on sombodys zenuwen
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 EmptyThu 18 May - 9:34

dat zullen we klasseren onder random event, ik rol een dobbelsteen...
EN JAWEL succes! de hoed is net iets te aantrekkelijk, bij deze gaat de vogel even vogelen met uw hoed. fuck

=> the power of feathers is een nieuwe trait die uw items kunnen krijgen. staat geupdate in de eerste post.

Auriana: ge merkt plots dat er een hoop volk komt afgestormt en langs u heen loopt(mumbling something about a birdhat or something). ge hebt het geluk dat ze niet op u stappen. Er staat niemand nog in het zicht tussen u en het gebouw, go for it!
Back to top Go down
Sponsored content





Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 4 Empty

Back to top Go down
 
Rpg'n ! let the good mice roll!
Back to top 
Page 4 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» a good ol' loaf of meat!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
yaaaarrrr :: General :: Dungeons and ... Beer!-
Jump to: