yaaaarrrr
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
yaaaarrrr

where pirates meet!
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Rpg'n ! let the good mice roll!

Go down 
+2
Cyradis
Tuttermuts
6 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
Auriana
crows nest
Auriana


Number of posts : 117
Registration date : 2006-04-19

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptySun 23 Apr - 19:23

Ik zou eerder eens zien of we niet nog zo'n rode steen kunnen vinden ergens, wie weet heb je er twee nodig om er beweging in te krijgen

*begint de omgeving wat af te speuren*
Back to top Go down
Tuttermuts
Admin
Tuttermuts


Number of posts : 1037
Age : 38
location : The outland borders of nowhere Playing: Guitar or on sombodys zenuwen
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptySun 23 Apr - 20:25

tijdens het zoeken valt plots volgende voorwerp/dier/persoon/religie voor uw neus op de grond, loodrecht uit de lucht gevallen.

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Rubberchicken

Scurvy Horst(de ouwe gek) komt aangewaggeld raapt het ding/... op en steekt het in zen emmer.

"voila de boodschapper is terug, en als je die steen zo graag weten liggen, kom het maar vragen ik ben bij de vaatjes"

waggelt trug aan boord...
Back to top Go down
Auriana
crows nest
Auriana


Number of posts : 117
Registration date : 2006-04-19

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyMon 24 Apr - 16:39

Hey stop!!
*grijpt ouwe gek bij z'n kraag*
Als jij weet waar da ligt, vertel het dan maar snel, anders ga ik je nader laten kennismaken met een van mijn vriendjes *wijst naar sais*
Back to top Go down
vortigern
swash buckler
vortigern


Number of posts : 2192
Age : 43
location : Cybertron
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyMon 24 Apr - 23:17

*is naarstig aan't zoeken naar een lucifer voor een nieuwe sigaar*
Back to top Go down
Tuttermuts
Admin
Tuttermuts


Number of posts : 1037
Age : 38
location : The outland borders of nowhere Playing: Guitar or on sombodys zenuwen
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyTue 25 Apr - 1:11

scurvy horst:wel, haal de rest erbij ondertussen maak ik men keel al wat nat aan het vat, dan zal ik jullie eens wat vertellen.
.....(allen gezellig aan boord by ouwe horst tussen de vaten)
De lucifers steken achter het wc papier matey,..., anyways
Mijn beste sportduif hier heeft mij het volgende ter oren gebracht, vertel maar fipke*legt rubberen kieken op tafel, buigt geintereseerd over het kiekn*....*trekt verblufte blik, pakt kieken vast slaagt ermee op tafel, zwiert het vervolgens trug in zen emmer*

eerm jah, soms issem nogal koppig, ik zal het zelf maar vertellen*
hé rubberen klootzak*(speekt in emmer)
Het schijnt dat als de stenen kop goed kan kijken naar de maan en de zon dat hij dan mensen puur van hart toelaat naar een groot geheim*staat plots op tafel met hand op borst zingende* PuuuuuuuR van haaaaart, en goud van liefde. De glimlach van eeen engeleee ende kindereeeen anaaaaeuhm euh eh? ahja.*zit neer*this toch waar zeker *knal kaart op tafel*
Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Arrmap
Zoals je kunt zien wij zitten dus hier aan dat schoon beeldeken dat jullie naar de flikker hebt geblazen. Daar is de berg de rest is allemaal woud, met naar het schijnt volgens fffu fuuuc fuuknn fipke daar een dorp. Nu die andere steen ...daar kom ik sebiet aan. Hier ziede de kade heel gevaarlijk om langs te varen, maar wel schoon om te zien bij zons ondergang, kunde in de vroegen avond ook gezellig gaan picknicken op de cliffen.
Bon, die steen dus. En hier heeft em iet gemarkeert is effe vragen ze*steekt kop in emmer* aaah! allezuipkajuiten nog tot aan men enkels in den drek! Het schip dat daar voorbij vaarde was den "Das Wienergebrad"
In het dorpke waarkik vroeger opgroeide zat er vroeger ene uit europa, twas echt een rotzakske wouw altijd alles voor zeneigen, tging zelfs zo ver dat tijdens de voetbal hij de bal niet meer wouw loslaten al kon ie scoren.
En zen bokes lietem gene second achter. De vrek noemde we hem altijd. Zijn vader bezat(te) het schip "Das Wienergebrad".
Snirt Von Steinerhouzen. Zo hete hij.
Back to top Go down
vortigern
swash buckler
vortigern


Number of posts : 2192
Age : 43
location : Cybertron
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyTue 25 Apr - 12:16

Wie? Nooit van gehoord, maar kunnen we die pipo niet naar de kabeljauwskelder jagen? We hebben op Ye Olde Rhum toch wat men noemt 'Superior firepower'. Als Scurvy eraan gedacht heeft de kanonballen mee te nemen, that is.
Back to top Go down
Auriana
crows nest
Auriana


Number of posts : 117
Registration date : 2006-04-19

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyTue 25 Apr - 17:12

I'm all for that
Nu alleen nog iemand puur van hart vinden *kijkt rond* djuu da gaat moeilijk worden.
Back to top Go down
vortigern
swash buckler
vortigern


Number of posts : 2192
Age : 43
location : Cybertron
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyTue 25 Apr - 22:17

yep. even moeilijk als een maagd op deze schuit vinden, denk ik.
Back to top Go down
Auriana
crows nest
Auriana


Number of posts : 117
Registration date : 2006-04-19

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyWed 26 Apr - 18:19

Mja, laten we gewoon achter die vent aangaan, wie weet komen we onderweg wel iemand tegen die puur van hart is.
Back to top Go down
Tuttermuts
Admin
Tuttermuts


Number of posts : 1037
Age : 38
location : The outland borders of nowhere Playing: Guitar or on sombodys zenuwen
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyWed 26 Apr - 22:08

Scurvy horst: Achter mij aangaan? Ik ga nergens heen.*hips*
Of we moesten achter die steen aangaan natuurlijk. Bakken en braden zeg ik altijd maar, of soms tenminste, of nee ik heb dat nog nooit gezegt als spreekwoord...Maar ben dat wel van plan... arrrg
En natuurlijk ben ik mijn ballen niet vergeten! Canonballs that is!
Aye Das wienergebrad, hou uw jartellen maar vast want hier komen we!

Nu beste mateys, gaan we over land of via het water? Via het water hebben we de cliffen te trotseren en daar heb ik geen zin in, rond de stroom varen doet ons veel tijd verliezen denk ik. Via land, wie weet wat er gebeurd, tenminste worden we dan niet te pletter gegolft door het water.
Back to top Go down
Cyradis
crows nest



Number of posts : 161
Age : 36
location : Hemiksem
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyWed 26 Apr - 22:43

Mja, mss dat over het land wel practischer is. *kijkt beetje mistroostig naar het schip* Dat het dan maar niet te lang duurt he!
Back to top Go down
Auriana
crows nest
Auriana


Number of posts : 117
Registration date : 2006-04-19

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyWed 26 Apr - 23:36

Over land it is, en als het erop aankomt, ik hou wel van wa one on one combat Twisted Evil
Back to top Go down
eXecoV
Admin
eXecoV


Number of posts : 407
Age : 38
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyThu 27 Apr - 11:11

one to one huh? show us what you got Twisted Evil

ge komt een gevaarlijke bende ninjakuikes tege!
Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Ninjakuike maar pas op!! tok-el-sang-pok is a blackbelter! Suspect
Back to top Go down
vortigern
swash buckler
vortigern


Number of posts : 2192
Age : 43
location : Cybertron
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyThu 27 Apr - 17:43

*trekt pistolen en vuurt*
Back to top Go down
Auriana
crows nest
Auriana


Number of posts : 117
Registration date : 2006-04-19

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyThu 27 Apr - 18:30

*heft voet op en stampt ff de lieve schattige kopjes in*
Zo wij weten weeral wat te eten vanavond *begint kuikens te plukken*
Spijtig dat ze nie wa groter zijn, een gebraden kip zou mij wel smaken....
Back to top Go down
vortigern
swash buckler
vortigern


Number of posts : 2192
Age : 43
location : Cybertron
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyThu 27 Apr - 19:16

*hoest pluim op en neemt mini-ninjazwaard als tandenstoker*

Tja, ik denk dat we de mama ninja-chickens nog moeten tegenkomen. 'k Zal maar herladen zeker?
Back to top Go down
Auriana
crows nest
Auriana


Number of posts : 117
Registration date : 2006-04-19

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyThu 27 Apr - 19:55

Vinde't nie een beke onverstandig om al u amunitie op kiekens te verschieten?
Back to top Go down
vortigern
swash buckler
vortigern


Number of posts : 2192
Age : 43
location : Cybertron
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyThu 27 Apr - 20:03

Ancient weapons and hokey religions are no match for a good blaster. Wink

Bwa, 't is target practice, he. Probeer maar eens een kieken te raken met een pistool, da's niet zo makkelijk. Die dingen zijn sle. Maar je hebt gelijk. Ik gebruik vanaf nu iets meer m'n rapier en handbijl. *slijpt nog eens de bijl*

Enfin, are we off, then?
Back to top Go down
Cyradis
crows nest



Number of posts : 161
Age : 36
location : Hemiksem
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyThu 27 Apr - 20:29

*veegt pluimen af kleren* yaaarrr, let's go!
Back to top Go down
eXecoV
Admin
eXecoV


Number of posts : 407
Age : 38
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyThu 27 Apr - 23:21

theeft niet moge zijn, gelle hebt onze ninjakuiken aka jimmy om zeep, allez om klutseiere geholpen...Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Chick2
Back to top Go down
Tuttermuts
Admin
Tuttermuts


Number of posts : 1037
Age : 38
location : The outland borders of nowhere Playing: Guitar or on sombodys zenuwen
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyFri 28 Apr - 2:24

Scurvy Horst: [covers fipkes eyes] kom kooom this ok niemand gaat u opeten ze, ni kijken ze, tkooomt allemaal goe.
puts the pants and sword in his bucket
Back to top Go down
Auriana
crows nest
Auriana


Number of posts : 117
Registration date : 2006-04-19

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyFri 28 Apr - 12:56

damn, toch wel een beke spijtig da we te voet zijn, hoe moet dat nu met buit die we onderweg kunnen vergaren?
Ik vind dat die ouwe pipo maar mee moet komen met een handkar om alles in te smijten. Kzou nie willen da we onderweg mensen tegenkomen die denken da we watjes zijn omda we ze nie beroven.....
Back to top Go down
vortigern
swash buckler
vortigern


Number of posts : 2192
Age : 43
location : Cybertron
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyFri 28 Apr - 19:58

Interessant punt.

Horst? Bring on the wheelbarrow!
Back to top Go down
Tuttermuts
Admin
Tuttermuts


Number of posts : 1037
Age : 38
location : The outland borders of nowhere Playing: Guitar or on sombodys zenuwen
Registration date : 2006-04-17

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyFri 28 Apr - 20:40

Scurvy horst: [komt aangespoeld in een kar met een ezel erin]
ze houd niet van water zie je, kom daisy tijd voor het karetje.
Back to top Go down
Auriana
crows nest
Auriana


Number of posts : 117
Registration date : 2006-04-19

Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 EmptyFri 28 Apr - 23:17

* kijkt naar ouwe zak* maakt mij niet uit welke ezel er voor die kar gespannen staat, zolang ik maar nie met lege handen naar huis kom
Back to top Go down
Sponsored content





Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Rpg'n ! let the good mice roll!   Rpg'n ! let the good mice roll! - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
Rpg'n ! let the good mice roll!
Back to top 
Page 2 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» a good ol' loaf of meat!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
yaaaarrrr :: General :: Dungeons and ... Beer!-
Jump to: