| Name that video clip game | |
|
|
|
Author | Message |
---|
puss_with_boobs crows nest
Number of posts : 162 Registration date : 2006-12-14
| Subject: Re: Name that video clip game Sun 9 Nov - 22:18 | |
| Yey! Go me! OK, volgende opgave: Kermis by night. De zanger bezoekt de ballenkraam en een "fishwife hanging over a water tank"-kraam. Guest appearance van MM. Jaren '90-iconen worden belachelijk gemaakt. | |
|
| |
vortigern swash buckler
Number of posts : 2192 Age : 44 location : Cybertron Registration date : 2006-04-17
| Subject: Re: Name that video clip game Mon 10 Nov - 12:49 | |
| Oeh! Oeh! Hangt op puntje van m'n tong... Dat mens wordt ook in 't water geflikkerd door met een bal tegen een roos te gooien, niet?
Ah verdikke... | |
|
| |
| Subject: Re: Name that video clip game Mon 10 Nov - 18:58 | |
| Yep, je hebt de juiste voor.
Dat foorwijf is een persiflage op een ex van de uitvoerder. Nog een ander icoon (ook een ex van het foorwijf) vind je in de ballenkraam: zijn borstbeeld wordt aan diggelen gegooid... | |
|
| |
vortigern swash buckler
Number of posts : 2192 Age : 44 location : Cybertron Registration date : 2006-04-17
| Subject: Re: Name that video clip game Wed 12 Nov - 16:37 | |
| | |
|
| |
| Subject: Re: Name that video clip game Wed 12 Nov - 22:56 | |
| Bijna!
Het is NIN, maar niet "Hurt"... We zoeken een nummer over groupies en fake celebrities.
Voor de mensen die de clip niet kennen: het viswijf = Courtney Love Het borstbeeld in de ballenkraam = Billy Corgan | |
|
| |
vortigern swash buckler
| Subject: Re: Name that video clip game Thu 13 Nov - 13:01 | |
| Ah wacht ze... 'Starfucker'! | |
|
| |
| Subject: Re: Name that video clip game Thu 13 Nov - 13:07 | |
| We have a winner! (zal link naar Youtube nog wel posten, maar niet nu... zit nog op 't werk).
Guy: next challenge, please! | |
|
| |
vortigern swash buckler
| Subject: Re: Name that video clip game Thu 13 Nov - 18:30 | |
| Een makkie:
lange, magere, typisch Britse slungel loopt over straat in richting van de camera en loopt onderweg quasi iedereen omver. | |
|
| |
| Subject: Re: Name that video clip game Thu 13 Nov - 21:30 | |
| The Verve - Bittersweet Symphony! Ben ik stapelzot van geweest! (Van dat nummer, niet van de zanger.)
Clip van NIN
Nieuwe opgave: band speelt in een tuin, en er vallen ninja's uit de bomen.
En eentje for free, omdat ik niet denk dat het ooit geraden zou worden maar dat je toch moet kennen: Badly Drawn Boy - Disillusion | |
|
| |
vortigern swash buckler
| Subject: Re: Name that video clip game Fri 14 Nov - 12:09 | |
| Puss strikes again! What be your next challenge, Oh Puss-One? | |
|
| |
| Subject: Re: Name that video clip game Fri 14 Nov - 15:02 | |
| - puss_with_boobs wrote:
Nieuwe opgave: band speelt in een tuin, en er vallen ninja's uit de bomen.
| |
|
| |
Tuttermuts Admin
Number of posts : 1037 Age : 39 location : The outland borders of nowhere Playing: Guitar or on sombodys zenuwen Registration date : 2006-04-17
| Subject: Re: Name that video clip game Fri 14 Nov - 16:40 | |
| I'm out | |
|
| |
vortigern swash buckler
| Subject: Re: Name that video clip game Fri 14 Nov - 21:04 | |
| Ik had daar dus los over gelezen... Anyway, thinking cap on! | |
|
| |
Tuttermuts Admin
Number of posts : 1037 Age : 39 location : The outland borders of nowhere Playing: Guitar or on sombodys zenuwen Registration date : 2006-04-17
| Subject: Re: Name that video clip game Sat 15 Nov - 15:43 | |
| Eentje als sidequest if you don't mind, zat net te zappen kom voorbij tmf: top ten "all about animals". twas een clipke in claymation over de boze wolf en de drie biggeskes. Rambo maakt ne cameo... best wel funny stuff, iemand wie dit nummer kent? Twas nogal grungy. | |
|
| |
vortigern swash buckler
| Subject: Re: Name that video clip game Sat 15 Nov - 17:50 | |
| Dat was Green Jelly met 'Three Little Pigs'.
Maar hoe heet dat nummer van Puss ook weer? | |
|
| |
| Subject: Re: Name that video clip game Sun 16 Nov - 2:08 | |
| De band in kwestie is al eens eerder in dit topic vernoemd. | |
|
| |
Galatorn swash buckler
Number of posts : 616 Age : 45 location : Royal City of Antwerp Registration date : 2006-08-01
| Subject: Re: Name that video clip game Sun 16 Nov - 16:39 | |
| oe oe oe , I know I know, pick me pick me... *maar ik mag niets zeggen, want ik heb met de jury geslapen...* | |
|
| |
Galatorn swash buckler
Number of posts : 616 Age : 45 location : Royal City of Antwerp Registration date : 2006-08-01
| Subject: Re: Name that video clip game Mon 17 Nov - 23:11 | |
| Swat : The Presidents of the USA - Peaches !
Next : De driekoppige band als tough-ass cops on the streets van -naar ik veronderstel- Brooklyn. Named: Cochese, Bobby 'the rookie' en The Chief. Clip anno '94. | |
|
| |
vortigern swash buckler
| Subject: Re: Name that video clip game Tue 18 Nov - 19:15 | |
| | |
|
| |
Galatorn swash buckler
| Subject: Re: Name that video clip game Tue 18 Nov - 22:29 | |
| Yezzz ! That it be.
Your turn it be now ! | |
|
| |
vortigern swash buckler
| Subject: Re: Name that video clip game Wed 19 Nov - 1:35 | |
| Alweer een makkie:
jaren tachtig clip met de poppen van Spitting Image, vooral wereldleiders (eentje in het bijzonder) | |
|
| |
Solstice cabin boy
Number of posts : 338 Age : 43 location : close to my captain Registration date : 2006-11-24
| Subject: Re: Name that video clip game Wed 19 Nov - 9:54 | |
| oe oe die ken ik wel (denk ik)
Phill Collins z'n groepje met dat liedje waarvan Stormental ook een cover heeft? | |
|
| |
vortigern swash buckler
| Subject: Re: Name that video clip game Wed 19 Nov - 15:17 | |
| | |
|
| |
Galatorn swash buckler
| Subject: ngie Thu 20 Nov - 1:31 | |
| Maar het is niet Stormental, maar Thessera. En het nummer is "Land Of Confusion".
Maar de credits zijn voor Angie (want ik wist het stiekem niet...). Next one please ! | |
|
| |
Solstice cabin boy
Number of posts : 338 Age : 43 location : close to my captain Registration date : 2006-11-24
| Subject: Re: Name that video clip game Thu 20 Nov - 10:17 | |
| Hmm, ik dacht dat het Stormental was omdat zij toch diegene waren die bij jullie toen zijn blijven logeren? Enniehoe, maakt ni uit Bon, ik denk dat jullie de volgende opdracht niet gaan kennen, maar een hoop andere van de opdrachten kende ik dan weer niet Heel de clip door wordt er een meisje achtervolgd die een koffer vastheeft en zo'n bodywarmer aanheeft en de achtervolgers (a dude and a dudette) hebben ook zo'n bodywarmer aan. Alledrie dragen ze een zonnebril. In't begin zie je dan een andere kerel (ook met een zonnebril) op de trappen zitten van één of ander groot gebouw die naar muziek aan't luisteren is. Tip: niet jullie muziek | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Name that video clip game | |
| |
|
| |
| Name that video clip game | |
|