Den Ac ofzo zal wel met nen uitleg met getallen bij kunnen afkomen.
Ik niet maar ik kan wel dit zeggen: België zuigt gewoon. Alles wat cultuur betrefd cultuur van buitenaf die ietofwat niet in het kraampje past van de jaren 50's gedachte is hier nog steeds moeilijk te verkrijgen aan gewone prijzen... niet omdat die dingen zo outrageous zijn maar gewoon omdat ze er niet genoeg poen mee kunnen pakken of dat denken ze toch.
En das niet alleen gitaren, ook tv, radio, tijdschriften, films, computers, mp3 spelers en de hele zwik. België huppelt hopeloos achteraan. Ik heb mijn laptop moeten bestellen uit frankrijk omdat die hier NOG ALTIJD NIET!!! verkrijgbaar is, ondertussen zitten ze in engeland all aan het volgende model(een jaar verschil ertussen mensen en nog nadda). Mijn parker heb ik met veel geluk tegengekomen, moest dat niet zo zijn dan had ik moeten afzakken naar duitsland om daar maar liefst 3000 flappies neer te knallen.... In Amerika dezelfde ergens rond de 2600 dollar. Hallo zeg, en per toeval kost het verschill net evenveel als een vliegtuig tiket,...right.
Het belachelijkste voorbeeld uit mijn jeugd dat ik maar blijf aanhalen en daarom noggis ga zeggen(bastard that I am :p): Dragon ball Z, maar 1 seizoen? Pardon ze...
Mischien ook omdat ze van buiten uit niet veel respect hebben voor belgië(waarom zouden ze, wij hebben er zelf al zon hoge dunk van)