yaaaarrrr
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
yaaaarrrr

where pirates meet!
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Gear reviewkes

Go down 
AuthorMessage
Tuttermuts
Admin
Tuttermuts


Number of posts : 1037
Age : 38
location : The outland borders of nowhere Playing: Guitar or on sombodys zenuwen
Registration date : 2006-04-17

Gear reviewkes Empty
PostSubject: Gear reviewkes   Gear reviewkes EmptyTue 10 Jul - 21:14

Ik kom net trug van thoma okaze, naar de guy zen aanraden gaan horen naar ne shure (die waren mooi geprijsd) helaas uitverkocht, de goede man achter de toog heeft me dan een andere mic in men pollen gestoken onder het motto probeer hem uit als hij niet goed is moogt ge hem morgen trug binnen gooien en dan betaal ik hem trug, mooie deal.

De TEV tm-257.
Helaas pindakaas, ik heb hem net wat heen en weer zitten testen, voor zang heel bruikbaar en heel responsive, geeft serieus wat vollume tov mijn sennheiser e835. Maar voor gitaren klinkt ie heel radio achtig jammer genoeg. Nu voor 50 euro kun je niet sukkelen als een redelijk goede zang mic(geeft schijnt bijna nooit feedback wat heel leuk is). Maar ik ben nu eenmaal eerder op zoek naar een extra mic om men cabs te mic'en.

Straks met een verse kop nog eens proberen wat vollumes rondklooien. En dan een nachtje erover slapen.
Back to top Go down
 
Gear reviewkes
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Tuttermuts new sale topic gitaar gear, games, cd's,...

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
yaaaarrrr :: General :: My fiddly fiddlesticks-
Jump to: