Number of posts : 1037 Age : 39 location : The outland borders of nowhere Playing: Guitar or on sombodys zenuwen Registration date : 2006-04-17
Subject: Vraagja aan allen die ringen bezitten Tue 17 Apr - 19:06
Kan er iemand mij zo een ring lenen uit meerdere delen, ge kent da wel van die armor class 9+ ringen. Voor dit weekend.
Yarrrrr
driezi crows nest
Number of posts : 155 Age : 42 Registration date : 2006-04-18
Subject: Re: Vraagja aan allen die ringen bezitten Tue 17 Apr - 21:08
aha, trekt ge ten strijde?
Tuttermuts Admin
Number of posts : 1037 Age : 39 location : The outland borders of nowhere Playing: Guitar or on sombodys zenuwen Registration date : 2006-04-17
Subject: Re: Vraagja aan allen die ringen bezitten Tue 17 Apr - 22:21
lol, ik ga de lens aanvallen!
fotoshoot
puss_with_boobs crows nest
Number of posts : 162 Registration date : 2006-12-14
Subject: Re: Vraagja aan allen die ringen bezitten Wed 18 Apr - 3:18
Bedoel je zo'n drakenring, 3 schakels, over de gehele lengte van je vinger? 'k Heb er normaal gezien zo nog wel eentje liggen... 't Puntje is wel een beetje afgebroken (halve centimeter of zo, 't valt niet zo erg op), die zit ergens in de muur van een treinstel tussen Gent - Brussel. 'k Was een beetje boos die dag.
Tuttermuts Admin
Subject: Re: Vraagja aan allen die ringen bezitten Wed 18 Apr - 9:32
alrighty! Zalig nu gaank op den trein beginnen rondzien ze :p. tkan zijn dak er straks om kom en anders tegen de zaterdag ergens.
spanks allot anyway.
puss_with_boobs crows nest
Number of posts : 162 Registration date : 2006-12-14
Subject: Re: Vraagja aan allen die ringen bezitten Wed 18 Apr - 16:43
Beter morgen of overmorgen: 'k moet 'm nog zoeken.
Galatorn swash buckler
Number of posts : 616 Age : 45 location : Royal City of Antwerp Registration date : 2006-08-01
Subject: Re: Vraagja aan allen die ringen bezitten Thu 19 Apr - 13:43
Dear Tutter,
We be havin' a problem... We vinden de ring van Marijke niet meer terug. Waarschijnlijk tijdens de lenteschoonmaak in de fiery chasm of Mount Doom gaan smijten ofzo...
Maar we kunnen je dus niet helpen... We're truly sorry...
vortigern swash buckler
Number of posts : 2192 Age : 44 location : Cybertron Registration date : 2006-04-17
Subject: Re: Vraagja aan allen die ringen bezitten Thu 19 Apr - 17:40
Volgens mij heb ik er nog ergens zo eentje liggen...
Tuttermuts Admin
Subject: Re: Vraagja aan allen die ringen bezitten Thu 19 Apr - 17:44
Awel tzou echt suerpduper zijn moeste die nog kunnen vindenPETTY PLEASE!!!?
Sponsored content
Subject: Re: Vraagja aan allen die ringen bezitten