Yaaarr me mateys!
Kzit met een luxe probleem.
Ik ga binnekort nen aankoop van 2 ibanez gitaren maar ik ben er nogni helemaal uit dewelke. Het dillema:
De Xiphos
Vind ik persoonlijk een supergeile gitaar ben er helemaal weg van. Neck tru, edge 3(lower end, maar naar het schijnt super goed, en mezelf kennende kan ik gerust wat gitaar afstellen)
Of een S670fm
Ik heb deze al eens geprobeert en is heeel bruikbare al roudn gitaar, met een prachtig tremelo systeem, wat zeg ik. Zo goed als inoverend tov de orig floyd.
Maar dat is het zowat. Losse neck, niet bepaald het hoogste model van de S reeks(daarboven ligt nog de prestige). Stock pups,...ect..
Nu het dillema wat mijn luxeprobleem veroorzaakt is als volgt.
Mijn huidige gitaar stalletje bevat 22 fret gitaren:
-kramer / washburn dime => metal
-Aria semi hollowbody=> jazz
en dan nogwa die nu ni ter zaken doen
Nu door omstandigheden gebruik ik mijn kramer in een bepaalde groep voorlopig nog zonder backup, voor het opkomende optreden zal ik mijn washburn in standart moeten tunnen om toch een backup te hebben.
En nu eindelijk waarover dit allemaal gaat. Eerst dacht ik de S te gebruiken naast mijn kramer in die groep en soms ook voor jazz.
En de Xiphos naast mijn washburn voor metal. Maar washy 22 frets, xiphos 24 frets.
Zou ik de volgende paren maken(dus paren als in live gezien voor backup)
*Kramer, ibanez S. 22 - 22
*Xiphos, Washburn 24 - 22
*Aria 22
Of
Kramer, washburn 22 - 22
Xiphos, Xiphos 24 -24
Aria 22
Ik weet het discusting hoe een mens zo in de problemen komt louter door luxe. Toch moest ik het eens kunnen vragen hoe beschamend ook
(no seriously, I hate showing of)