| Errrrrragon!!! | |
|
+5vortigern driezi eXecoV Aphelion Solstice 9 posters |
Author | Message |
---|
Solstice cabin boy
Number of posts : 338 Age : 43 location : close to my captain Registration date : 2006-11-24
| Subject: Errrrrragon!!! Wed 17 Jan - 9:48 | |
| Yarrrr!!!!
Who be joining us to go and take a look at that fearsome dragon and the boy called Eragon ?
Anders gezegd, wie gaat er mee naar de cinema om naar Eragon te zien? Ik heb geen idee tot wanneer ze die nog spelen, maar ik stel voor om ofwel deze vrijdagavond te gaan (19.01.07 - Metropolis: 20u & 22u30) of anders deze zaterdag (20.01.07 - Metropolis: 14u30 - 17u - 20u & 22u30)
Wie wel? Wie ni? Waarom? Waarom ni? | |
|
| |
Aphelion crows nest
Number of posts : 140 Registration date : 2006-06-26
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Wed 17 Jan - 10:14 | |
| purrhaps, vrijdag ga ik in ieder gevan naar Bourbon for Roses en Alex Agnew in De Rots, als het zaterdag is valt het te overwegen | |
|
| |
eXecoV Admin
Number of posts : 407 Age : 39 Registration date : 2006-04-17
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Wed 17 Jan - 11:37 | |
| I for one, am not going, reason : I feel excluded snirf Nah just kidding, tgaat gewoon niet lol, not by any means of time, transportation,... *how goes gael btw, matey post up some more kay?!* | |
|
| |
driezi crows nest
Number of posts : 155 Age : 42 Registration date : 2006-04-18
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Wed 17 Jan - 12:31 | |
| awel, ik ben nog vrij op die twee tijdstippen! | |
|
| |
vortigern swash buckler
Number of posts : 2192 Age : 44 location : Cybertron Registration date : 2006-04-17
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Wed 17 Jan - 15:11 | |
| Zaterdag is goed voor mij! | |
|
| |
Solstice cabin boy
Number of posts : 338 Age : 43 location : close to my captain Registration date : 2006-11-24
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Wed 17 Jan - 15:12 | |
| ik denk dat voor de meesten zaterdag wel oké is ... - Quote :
- *how goes gael btw, matey post up some more kay?!*
onzen blackheart ligt ziek thuis ons mia gezelschap aant houden | |
|
| |
Tuttermuts Admin
Number of posts : 1037 Age : 39 location : The outland borders of nowhere Playing: Guitar or on sombodys zenuwen Registration date : 2006-04-17
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Wed 17 Jan - 15:29 | |
| Ik kan zaterdag helaas niet, vrijdag is moeilijk maar eventueel wel mogelijk. | |
|
| |
puss_with_boobs crows nest
Number of posts : 162 Registration date : 2006-12-14
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Thu 18 Jan - 4:00 | |
| Zaterdag seems okay... Dan wel één van de avondvoorstellingen, want Q moet werken. Duts. Om al in de stemming te komen: m'n schaamteloze Eragon-kopie is af: tadàààà: | |
|
| |
Solstice cabin boy
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Thu 18 Jan - 9:44 | |
| gooo druifke!!! bon, den éne kan wel vrijdag maar zaterdag ni en andersom ... maar indien ze die volgende week nog spelen, kunnen we ze mssn allemaal samen gaan zien ... want anders gaan der een aantal precies ni meekunnen en da zou wel jammer zijn,ni? | |
|
| |
Aphelion crows nest
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Thu 18 Jan - 9:46 | |
| Don't mind me, spreek gewon iets af en dan zie ik wel of ik jullie al dan niet vervoeg (want als ik zou kunnen wilt dat daarom niet per se zeggen dat ik ook effectief kom, er kan altijd iets anders opduiken n'est-ce pas, ik plan m'n weekends nooit echt ) | |
|
| |
Solstice cabin boy
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Thu 18 Jan - 9:48 | |
| *slight cardiac arrest* jij plant gewoonweg ni gij ... | |
|
| |
Solstice cabin boy
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Thu 18 Jan - 12:52 | |
| bon, was dus effie vergeten dat adp volgende week zaterdag moet optreden ... dus geen eragon vlgde week zaterdag ... | |
|
| |
Galatorn swash buckler
Number of posts : 616 Age : 45 location : Royal City of Antwerp Registration date : 2006-08-01
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Thu 18 Jan - 17:54 | |
| Iedereen behalve matey Execov kan op Zaterdag zenne druifke ! Dus basically kan het gewoon overmorgen...
Last edited by on Thu 18 Jan - 18:05; edited 1 time in total | |
|
| |
Tuttermuts Admin
Number of posts : 1037 Age : 39 location : The outland borders of nowhere Playing: Guitar or on sombodys zenuwen Registration date : 2006-04-17
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Thu 18 Jan - 17:56 | |
| | |
|
| |
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Fri 19 Jan - 2:20 | |
| En dan nog iets: 't zou deze vrijdag Therion zijn in 't Hof, dus misschien kan mijn lieveke toch niet deze zaterdag. Als 'm mij niet had om alles te onthouden he... (dan was 'm minder gewhipt met een agendake). | |
|
| |
Aphelion crows nest
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Fri 19 Jan - 10:02 | |
| - Solstice wrote:
- *slight cardiac arrest* jij plant gewoonweg ni gij ...
En gij overdrijft ook nooit he Er zijn wat dagen en data door elkaar geschud duidelijk. Eerste post: wie gaat er deze vrijdag of zaterdag mee? deze vrijdag = vandaag deze zaterdag = morgen = Therion @ Hof Ter LO optreden AdP = volgende zaterdag there | |
|
| |
Solstice cabin boy
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Fri 19 Jan - 15:06 | |
| thx! bon blackheart en ik gaan dus vandaag op vrijdag 19.01.07 | |
|
| |
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Fri 19 Jan - 16:12 | |
| Bij ons is 't een no-no. Andere plannen vanavond, en morgen misschien Therion. 'k Zal Eragon wel eens zien als 'm op dvd uitkomt. | |
|
| |
Galatorn swash buckler
Number of posts : 616 Age : 45 location : Royal City of Antwerp Registration date : 2006-08-01
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Sat 20 Jan - 15:47 | |
| Aye, 't was geen Eragon voor ons. Wel bezoek van de SilverCrow. Vanavond misschien Therion, maar ik heb nog steeds geen bevestiging van de accreditatie... | |
|
| |
Cyradis crows nest
Number of posts : 161 Age : 37 location : Hemiksem Registration date : 2006-04-17
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Sun 18 Mar - 15:17 | |
| Wat voor een kutslechte film is me dat, heel teleurstellend. Alhoewel die mss ergens nog wel goed zou kunnen zijn als je het boek nog niet gelezen hebt... Soit, ik vond het vreselijk slecht gedaan, personages veranderd, geschrapt en bijgevoegd. Verhaallijn ook compleet veranderd, en een hele hoop film in anderhalf uur gestoempt. Ze hadden er beter een langere film van gemaakt, dat had de hele boel al een stuk beter gemaakt. | |
|
| |
Solstice cabin boy
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Mon 19 Mar - 9:56 | |
| awel, ik geef sjoera heel hard gelijk eigenlijk heb ook eerst het boek gelezen (alé ja, ni helemaal maar toch bijna helemaal ) en idd ik vond dat alles precies kei-rap vooruit moest gaan, ni? en ze hadden wat mij betreft toch beter iemand anders gekozen om eragon te spelen, vond den deze er iets te afgeborsteld uitzien maar ja, is da meestal ni zo dat het boek beter is? | |
|
| |
Cyradis crows nest
Number of posts : 161 Age : 37 location : Hemiksem Registration date : 2006-04-17
| Subject: Re: Errrrrragon!!! Mon 19 Mar - 20:25 | |
| Ja, ik vond die Eragon ook wel slecht gecast. En die elf had helemaal geen puntoren Trouwens, in het boek heeft die pikzwart haar, en in de film ros... | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Errrrrragon!!! | |
| |
|
| |
| Errrrrragon!!! | |
|