yaaaarrrr
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
yaaaarrrr

where pirates meet!
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Het gebeurt niet veel maar toch ...

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Galatorn
swash buckler
Galatorn


Number of posts : 616
Age : 45
location : Royal City of Antwerp
Registration date : 2006-08-01

Het gebeurt niet veel maar toch ... Empty
PostSubject: Het gebeurt niet veel maar toch ...   Het gebeurt niet veel maar toch ... EmptyThu 11 Jan - 21:07

... Vandaag was een relatief leuke dag op 't werk !

Eerst en vooral redelijk rustig, met af en toe wat werk en een uitgebreide middagpauze. king

Dan, naarmate het einde van de dag naderde, kwam de drukte een beetje opzetten, maar swat, dat terzijde.

Wat me vandaag vooral beviel en uitermate verbaasde was een klant die ik aan de lijn had, tijdens mijn laatste call. Het betreft een volwassen vrouw van Limburgs-Turkse origine die een IAD (Voice over DSL-router) had en daarenboven een DLink Wireless Networking point.

De G33|<5 onder jullie hebben al lang door wat er moet gebeuren: De DLink webinterface configgen en als Bridged zetten om de IAD te kunnen bereiken en te connecten. Swat, snel gezegd, maar dat is niet zo evident.

Wat is er nu zo leuk aan een call van 48 minuten, waarbij je al die crap moet gaan liggen uitzoeken, LAN en WLAN instellen, 2 routers configgen e.d. ? Wel, waarde confraters, de vrouw in kwestie gaf me haar 13-jarige dochter aan de lijn 'want die kent iets meer van computers'. En met de jongedame heb ik de configuratie van 2 routers en een intern netwerk gedaan, zonder enige voorkennis. (van haar kant weliswaar)

Dat is bijzonder omdat het ...
1) ... de eerste keer was dat ik iemand aan de lijn had die dat effectief kon, of op zijn minst bereid was om er tijd en moeite in te steken.
en
2) ... dus ook de eerste keer was dat ik zo'n config in gang heb gekregen, met een klant aan de lijn.

Besluit : die joke van "geef even uw kind aan de lijn, en ik zal met hem/haar uw PC even fixen", is helemaal geen joke, maar pure ernst !!

Een 13-jarig kind is intelligenter dan ongeveer 85% van ons klantenbestand ! Alsjeblieft ! Ik had tot op heden nog nooit een klant proficiat gewenst in 5 jaar telefoneren, maar vandaag wel !

uber en dat meisje ook !
Back to top Go down
Tuttermuts
Admin
Tuttermuts


Number of posts : 1037
Age : 38
location : The outland borders of nowhere Playing: Guitar or on sombodys zenuwen
Registration date : 2006-04-17

Het gebeurt niet veel maar toch ... Empty
PostSubject: Re: Het gebeurt niet veel maar toch ...   Het gebeurt niet veel maar toch ... EmptyThu 11 Jan - 21:29

you go girl!

Maar thiswel een feit. Een jammerlijke onderdrukking van de jeugd.
Back to top Go down
vortigern
swash buckler
vortigern


Number of posts : 2192
Age : 43
location : Cybertron
Registration date : 2006-04-17

Het gebeurt niet veel maar toch ... Empty
PostSubject: Re: Het gebeurt niet veel maar toch ...   Het gebeurt niet veel maar toch ... EmptyThu 11 Jan - 21:37

This one doth rock!
Back to top Go down
Sponsored content





Het gebeurt niet veel maar toch ... Empty
PostSubject: Re: Het gebeurt niet veel maar toch ...   Het gebeurt niet veel maar toch ... Empty

Back to top Go down
 
Het gebeurt niet veel maar toch ...
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» tis nog meer as een halfjaartje maar amai
» En niet alleen in de Usa
» 't Is toch ongelofelijk...
» hoe ge niet moet koken
» javascript kan dan toch leutig zijn

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
yaaaarrrr :: Zwam :: The baaaarrrrr-
Jump to: